2011. február 27., vasárnap

...Mert megérdemlem!

 Hozzávalók az Avokádó tálhoz:
  • 1/2 avokádó
  • eper
  • mozzarella
  • kesudió
  • lollo saláta
  • néhány szál chilli
  • citromos olívaolaj
Megint eltelt a hétvége, és jönnek a fárasztó, kemény,és nagyon hosszú hétköznapok. Azon tűnődtem, hogy mivel is zárjam ezt a szép napot. Egy könnyű vacsorára gondoltam, és utána egy jó filmre.Azt hiszem már ki is találtam, hogy a Fekete hattyút fogom megnézni. Remélem reggelre Oscar lesz belőle.....
Az avokádó egyik felét felszeletelem, gondosan elrendezem egy tálon, és megajándékozom néhány szem eperrel, kesudióval. Azt hiszem egy kis mozzarella is jöhet...Mielőtt elfogyasztom megfürdetem egy kis citromos olívaolajjal.
 






Radiccio fészek
Hozzávalók:

  • 2-3 levél radiccio saláta
  • 1/2 avokádó,  szeletelve
  • mozzarella
  • kesudió
  • néhány karika póré
  • olíva, só, frissen őrölt bors




Egy másik tálra radicciot ültetek és az ölébe mindenféle finomságot helyezek. Avokádót, mozzarellát, kesudiót, néhány karika pórét. Hogy miért készítettem egy másik salátát is? Mert lehet, hogy majd film közben kedvem támad egy kis nassoláshoz....
                                                              ...és hát mert enni jó!

Nincsenek megjegyzések: