2011. augusztus 27., szombat

Kakukkfüves pisztráng, vargányával, mazsolával és kesudióval



Igen……megint halat sütöttem, de a halat nem lehet megunni, annyira finom és egészséges. Azért pisztráng, mert szeretem az ízét, és megfizethető árban van. Most egy szokatlan íz kombinációt próbáltam ki, és nagyon bejött.



Hozzávalók:
  • 3 db konyhakész pisztráng
  • 1 csokor friss kakukkfű
  • 20 dkg vargánya gomba
  • 1 csokor friss petrezselyem
  • kesudió, mazsola, mogyoró
  • 1 citrom, citromfű
  • halfűszer, só, őrölt bors
  • édeskömény, paradicsom
  • 6 szelet bacon
  • olaj



Elkészítés:
A halak gerincét kiszedem és szétterítem. Bedörzsölöm a halfűszer keverékkel, meglocsolom citromlével és rámorzsolom a friss kakukkfüvet. Közben a vargányát megpirítom egy kevés olajon és ráhalmozom a halakra.
Felszeletelem a fél citromot és ezt is elrendezem a paradicsom gerezdekkel együtt, megszórom a magvakkal és a mazsolával. Végül baconba tekerem, tepsibe helyezem és körberakom citromfűvel, felszeletelt édesköménnyel és 200 C ° -os sütőben gyönyörű ropogós pirosra sütöm.
 Saláta
A jégsalátát nagyobb darabokra tépem és egy tálba teszem. A paradicsomot cikkekre vágom és rádobom, majd az összevágott petrezselyem és a felkarikázott fürtös uborka következik. A végén meglocsolom fél citrom levével, olívaolajjal, meghintem egy kevés kakukkfűvel. Sózom és borsozom. Tálalásig a hűtőbe teszem.
                                                   Könnyű, egészséges és fenséges lakoma…..

Nincsenek megjegyzések: