2016. március 28., hétfő

Húsvéti falatkák


 Előételként is a fürjtojás töltötte be a főszerepet. Nagyon jól passzol a füstölt lazachoz és a grillezett cukkinihez. Kis falatkákat készítettem , ami beindította a gyomornedveket és étvágyat csinált az ebédhez. Egyszerű és nagyszerű előétel.

Hozzávalók 4 személynek:
 
  • 8 db főtt fürjtojás
  • 8 vékony szelet cukkini
  • 5 dkg füstölt lazac
  • bazsalikom levél
  • koriander levél
  • koktélparadicsom
  • áfonya
  • olívaolaj 
  • só, bors
  • salátalevelek
  • citrom
  • gránátalma
  • sótlan mogyoró



                                            Elkészítés:
A cukkiniket nagyon kevés olívaolajon meggrillezem sózom és borsozom majd egy tálra fektetem. A fürjtojásokat megfőzöm és megpucolom, a bazsalikom leveleket félbevágom a koktélparadicsomot felszeletelem. A kihűlt cukkinikre ráterítem a lazacot, citromlével csepegtetem meg.Ezután ráfektetem a bazsalikomot, a koriander levelet és ráültetem a tojást. Feltekerem és fogvájóval megtűzöm. A fogvájóra egy-egy paradicsomot és áfonyát tűzök. Kínáló kanálra teszem a salátát és erre ültetem a falatkát.Szervírozom és besöpröm az elismerő tekinteteket........

Nincsenek megjegyzések: